Subject: Osalemine EVS/TK 75 „Plokiahelate ja hajusraamatute tehnoloogiad“ töös
From: Anna-Maria Hütt <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Thu, 15 May 2025 17:02:09 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud!

Kirjutan seoses Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi liikmesusega
EVS/TK 75 „Plokiahelate ja hajusraamatute tehnoloogiad“
<https://www.evs.ee/et/committee/detail/74>  töös. Hetkel puudub
ministeeriumil komitees volitatud esindaja – eelnevalt oli selleks Madis
Tapupere, kes töötab nüüd Justiits- ja Digiministeeriumis. Soovin teada,
kas Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi on jätkuvalt huvitatud
olemast komitee liige või soovite komiteest välja astuda?

Kui soovite jätkata komitee liikmena, palume volitada uus esindaja.
Näidise volikirjast leiate manusest.

Kui aga soovite komiteest välja astuda, palume sellest selgesõnaliselt
teada anda ministeeriumi nimel, vastates käesolevale kirjale.

Loodan, et kiri leiab tee õige inimeseni. Lisaküsimuste tekkimisel
kirjutage mulle kindlasti.

Palun teie vastust esimesel võimalusel, kuid hiljemalt 30.05.2025ks.

Parimate soovidega,

Anna-Maria Hütt
Standardimiskoordinaator  |  Coordinator of standardisation
+372 5300 6542  |   <mailto:[email-masked]> [email-masked]
|  www.evs.ee

 <https://www.facebook.com/EVS.Standard/>
<https://www.youtube.com/channel/UCL0frTaBQ94Ah2LBan0TorA>
<https://ee.linkedin.com/company/eesti-standardimis-ja-akrediteerimiskesku
s?original_referer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F>